Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky vztahující se na zákazníky internetového obchodu https://malvin.cz provozovatele:

Ing. David Durman
IČO: 04893166
DIČ: CZ8407034416
se sídlem: Farského 1388/12, 170 00 Praha 7

kontaktní údaje:

 

e-mail: info@malvin.cz
Telefon: 774 346 225
web: https://malvin.cz

(dále jen „Prodávající“)


I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro obchodní vztahy, jejich podmínky a pravidla, a dále pro práva a povinnosti mezi zákazníkem našeho eshopu (dále jen Kupující) a Prodávajícím. V případě uzavření konkrétní písemné kupní smlouvy mezi Kupujícím a Podávajícím mají přednost ujednání uvedená v takovéto smlouvě.

II. Průběh kontraktace

Objednání našich produktů je možno uskutečnit jak prostřednictvím našich webových stránek, tj. na  https://malvin.cz, tak také emailem, tj. na info@malvin.cz, nebo telefonicky na kontaktním čísle Prodávajícího uvedeného na těchto webových stránkách v záložce kontakty. 

Po zadání objednávky do objednávkového systému a poté, co Kupující obdrží e-mailem akceptaci, tj. potvrzení své objednávkyje mezi objednavatelem jako Kupujícím a Prodávajícím sjednána platná a účinná kupní smlouva (dále jen “kupní smlouva”), 

Zadáním objednávky Kupujícím a její akceptací Prodávajícím zároveň Kupující bere na vědomí a souhlasí se skutečností, že Prodávající či jím určený zástupce (dopravce) jej může v souvislosti s jeho objednávkou požádat o prokázání splnění podmínky dle § 12 odst. 1 pís. a) zákona č. 379/2005 Sb., v platném znění, tj. že Kupující není osobou mladší 18-ti let. Této žádosti Prodávajícího je Kupující povinen vyhovět. Neprokázání této podmínky Kupujícím na žádost Prodávajícího je důvodem ke zrušení objednávky a k jednostrannému odstoupení od kupní smlouvy ze strany Prodávajícího, a to s účinky ex tunc. 

 III. Prohlášení Prodávajícího 

 Prodávající dále prohlašuje, že si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v eshopu bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžiku objednávky a její akceptace. Všechny ceny uváděné na internetových stránkách eshopu jsou zobrazovány včetně DPH. Prodávající je plátcem DPH. 

 IV. Expedice zboží a způsob placení kupní ceny

Prodávající závazně objednané zboží expeduje nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne připsání platby za zboží na účet Prodávajícího vedený u zpracovatele transakcí platebními kartami či bankovní účet. Dopravu Prodávající realizuje prostřednictvím společností MESSENGER. Prodávající nemá jakýkoliv vliv na doručovací lhůty kurýrní služby. V případě, že Prodávající není schopen zajistit vyexpedování zboží ve výše uvedené lhůtě, kontaktuje Kupujícího, informuje jej o prodloužené dodací lhůtě a domluví s Kupujícím způsob realizace této objednávky. Zrušit objednávku před expedicí je možné kdykoliv emailem odeslaným Kupujícím na emailovou adresu Prodávajícího info@malvin.cz. 

V. Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí objednaného zboží, a to I bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, schopno další distribuce. Součástí vrácené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem eshopu - faktura. Na základě takto vráceného zboží budou Kupujícímu neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět. Na vrácení zboží je třeba předem upozornit emailem Prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne den.měsíc.rok a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (číslo účtu Kupujícího) / prostřednictvím platební karty, kterou jsem platil/a. Datum a podpis”. 

VI. Zrušení objednávky Prodávajícím

Prodávající je oprávněn zrušit objednávku  v těchto případech: 

  • existuje oprávněná pochybnost o skutečné identitě či věku Kupujícího, 
  • Prodávající není schopen doručit zboží ve sjednaném termínu. 

V případě zrušení objednávky z výše uvedených důvodů a v případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne zrušení objednávky převedena zpět na jeho účet, kartu nebo adresu. 

VII. Postup při reklamaci zboží a záruka za zboží

V případě, že zboží zboží při přebírání od dopravce vykazuje zjevné vady, ta to zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku objednaného nepřevzít a s předávajícím (tj. zástupcem dopravce zboží) sepsat protokol o poškození zásilky zboží. 

Zároveň prosíme Kupujícího, aby předmětnou zjevnou vadu vyfotil a zaslal  nám fotografii na adresu info@malvin.cz. 

V případě řádné reklamace zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího. 

V případě, že Kupující zásilku od dopravce převezme a zjistí zjevné vady až po rozbalení zásilky zboží (neúplnost zásilky, apod.), je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky, toto písemně oznámit Prodejci. I v takovémto případě řádné reklamace zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího. 

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu. Záruční doba na prodávaný cider je poskytována 12 měsíců při dodržení skladovacích podmínek Kupujícím (do 8°C.) Reklamace vady se uplatňuje vždy v sídle Prodávajícího. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla Prodávajícího zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovující nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Reklamace se uplatňuje jednostranným právním jednáním, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, sepíše, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje (reklamační protokol). Toto provede písemně a emailem doručí Prodávajícímu. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu Prodávajícího. Od okamžiku uplatnění reklamace podle výše uveených ustanovení začíná Prodávajícímu běžet lhůta 30 dní pro odstranění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu vypořádání reklamace. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem eshopu- fakturu a reklamované zboží. V případě že Prodávající nebude schopen vypořádat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, svědčí Kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. V případě, kdy má zboží prokazatelně neodstranitelnou vadu, která znemožňuje řádné užití zboží, má Kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu. Pokud byla reklamace neoprávněná, Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v dokumentaci (takovou dokumentací je rovněž upozornění na originálním obalu zboží) ke zboží, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením,či  zásahem vyšší moci.